zaterdag 8 november 2008

Schoolfair!

Het afgelopen jaar heb ik weer in een commisie gezeten; die van de school fair. Een keer per jaar is dat hier (blijkbaar) en dat is een heel groot feest, waarbij het doel is; zo veel mogelijk geld ophalen. 

Ouders spelen hierbij een grote rol (zowiezo worden ouders hier veel meer echt betrokken bij de school) en brengen dan ook zo veel mogelijk in.  Maar, het moet wel een beetje bekend zijn, want rare ideeen zoals die hollandse dame heeft, dat vinden ze maar raar.

Dus, waar gaan we voor? Rides!!! En, Eten!!!! dus; kermis en cake. Brood en spelen.

Nou, ik denk dat ik wat beters in kan brengen dan poffertjes (die je hier overal kunt krijgen) dus druk ik door dat er een Artstall is, waar… (yech) getimmerd kan worden. En felting!

En, omdat dat raar is, mag ik dat dus mooi in mijn eentje organiseren. Dat is jammer, want meedoen met de fair commissie was  natuurlijk ook bedoeld voor de  nieuwe contacten. Het is ook niet erg, want inmiddels ben ik ook gewend om dit soort dingen te organiseren. Het lijkt tenslotte op een gewone les, toch?

Dus; Hamers, spijkers, wat hout, wat wol ( donations en sponsoring is hier heel normaal, dus krijg ik van de school supplier voor 100 dollar viltwol, en van een trappenmaker 6 dozen hout) wat  hulp en gaan!

08-11-08 093500 08-11-08 094641 He, dat is geloof ik toch leuk…

08-11-08 115149  Shane helpt!

08-11-08 095906 Tjits krijgt er spontaan raar haar van…08-11-08 115202

08-11-08 100010 Trots!!

08-11-08 113158 Mini-mini golf. (veel tijd om rond te lopen had ik niet, en omdat Art er niet was liepen mijn meiden met de babysitter rond)

Het leuke is; Iedereen was dolenthousiast, en nu dit wel bekend is, mag het vast volgend jaar weer. Maar, dan ga ik weer iets anders raars bedenken…

 

Maar ook besprong me wel een gevoel van; oh ja; wat was dit leuk!!! Dat leuk doen met kinderen, dat mis ik wel. Die vergaderingen, met alle politiek die daar bij hoort (zelfs hier) daar heb ik nog steeds mijn buik van vol…

Geen opmerkingen: