vrijdag 3 april 2009

hulp…

Toen duidelijk werd hoe erg het resultaat van de branden in Vicotria waren, hebben Art en ik ons direct aangeboden op een aantal vlakken; opvang van dieren, en mensen…  We hebben tenslotte ruimte genoeg hier.

Vandaag kreeg ik voor het eerst een telefoontje van iemand die contact organiseert tussen mensen die willen helpen, en mensen die dat nodig hebben, en dan vooral mensen die  op hun beurt weer dieren helpen. Er zijn (om maar wat te noemen) 6 wildlife shelters verbrand in de Kinglake area,  en die mensen zijn behalve hun huis en alles, ook de dieren waarvoor ze zorgden verloren. En dat is voor mensen die dat soort zorg op zich nemen, erg zwaar.

Waar het op neer komt; hij heeft contact met mensen die ruimte nodig hebben, en zo zou het zo maar kunnen zijn dat we binnenkort mensen krijgen die in ons huisje komen wonen…

Ik heb direct de banner van deze organisatie op mijn website geplaatst, want, zoals ik al eerder schreef, er is veel opgehaald voor de mensen, maar weinig voor de dieren. Maar liefst 1% van wat er voor mensen is opgehaald blijkt nu. (300 miljoen tegenover 3 miljoen.)

banner-300x200

De banner die ik nu geplaatst heb is de enige die mij geen geld oplevert als je er op klikt… (helemaaaaaaal geen hint om ook eens op die andere banners te klikken hoor:)

banner-600x80

Geen opmerkingen: