zaterdag 12 juli 2008

Spam

Na jaren van mailtjes die mij aanspoorden mijn penis te verlengen, heb ik besloten daar dan maar voor te gaan.

 

En zo komt het dat ik vrijdag met 3000 kg pure mannelijkheid over de wegen van Cardinia shire heen scheurde; In piglet, mijn nieuwe Hilux.

11-07-08 165827

Pure noodzaak natuurlijk; ik rijd zo'n 700 km per week, sjouw balen stro en stockfeed, even afgezien van de drie brokjes ondeugd die altijd over de achterbank klauteren, en zo kan ik nog meer mooie excuses verzinnen. Hij is natuurlijk vooral; erg leuk!

11-07-08 170345Het  serieuze antraciet grijs wordt aan de binnenkant gecomplementeerd door rood leren stoelen. (handig voor modderlaarzen) en we hebben er wat leuke extra's op gezet...

13-07-08 165002 Een extra sterke bullbar, met sidebar, Snorkel voor al die lastige plassen op de weg, towbar voor de paardenkar die we straks ook nog moeten kopen voor dat paard, dat er misschien ooit gaat komen), canopy, tubliner (voor al dat lastige stro) wat 'ekstra breeje banden',  en als kadootje krijgen we van meneer harris Freer van die leuke grote koplampjes voorop, om het nog een beetje ordinairder/stoerder te maken. Leuk he?

Op ons eerste ritje riep Bregje uit; 'Dit is eigenlijk een grote bin he, mam?? ' Ehm, nee Bregje- dit is geen grote bin, dit is mamma's nette auto, die toch zeker een dag of twee heel netjes moet blijven!!

 

Maar; zoals jullie allemaal begrijpen moet het ook een beetje verantwoord blijven; en dat is het ook. Mijn Piglet is zo stevig gebouwd, dat hij niet stuk gaat de komende 15 jaar, heb ik mezelf beloofd. En dat is heel goed, want dan hoef ik niet iedere 3 jaar een nieuwe zesdehands vervuilende auto te kopen. Dat vertel ik mezelf tenminste. En zo wordt spam toch een beetje 'HAM'. 

Geen opmerkingen: