dinsdag 12 juni 2007

Vrijdag...

Is mijn moeder gecremeerd.
Wat ik wil onthouden;
Alle mensen die er waren, en die duidelijk om mijn moeder gaven
Bregje, die Eefje even liet zien dat Grootje in die kist lag (en dus de deksel optilde, voor de zaal met mensen)
De vrolijkheid die de kinderen aan de hele plechtigheid gaven,
alle lieve reacties van mensen, en de hulp die we aangeboden kregen.
Dat het zo ontzettend goed gaat tussen mij en mijn zusje en dat alles wat we moeten regelen zo soepel gaat.
"Grootje ligt te slapen, en Sem ligt lekker bij haar. Grootje houdt Sem lekker warm" (Bregje)

Wat ik niet wil onthouden;
Dat er nu alweer mensen zijn die vinden dat we dingen niet goed aanpakken. Of dat we dingen verkeerd 'vinden'. Dat zijn zo ontzettend stress verhogende factoren!!! En dat hebben we al genoeg, geloof me.

Geen opmerkingen: