vrijdag 29 juni 2007

hoog woord

Nou het hoge woord moet er maar uit; vrijdag hadden we een bedrijfsuitje van Art zijn werk, en alle vrouwen mochten mee! (zoals altijd eigenlijk)
Waarom hoog woord? Ik had ook een uitje, en natuurlijk voor de laatste keer, dus eigenlijk had ik zo iets van- Natuuuurlijk ga ik mee, tot ik van de EN dag hoorde; die feesten zijn altijd zooo fantastisch! We hadden ons ingeschreven op golfsurfen, en branding kanoën, maar omdat ik donderdag door mijn rug was gegaan (zucht-klererug) ben ik gaan jenga-en en schilderen. Art was wel stoer; kanoën, (en het golfde niet te zuinig- er was waanzinnig veel wind)en daarna stormvolleyballen. Gelukkig viel het met de regen allemaal mee.
rest van het programma; barbeque (gamba's!!!), salsa les :(, kon ik niet, zelf cocktails maken (had ik toch net aangeboden terug te rijden!), dansen en ondergaande zon aan de westkust bekekijken. Dat laatste hebben we straks niet meer. Het is net niet genoeg reden om de emigratie af te blazen, maar dat je dat niet meer ziet... snik.

en als laatste op het programma (Blijkbaar) roof Aukjes tas leeg. Thank god voor lange collega's, want zo werd het ontdekt. Wim zag ineens mijn portemonnee liggen vanuit het raampje op de heren WC. Gelukkig is alleen mijn geld weg, en mijn fototoestel en een klein USB stickkie. Mijn pasjes heb ik nog, het zou zo lastig zijn als ik die zou missen de laatste weken, en het allebelangrijkste; ik had gelukkig een hele goede inval 's ochtends; mijn paspoort had ik eruit gegooid.
Stel je voor dat nu mijn paspoort met visum stempel verdwenen zou zijn!!!

-geen foto's helaas- ik heb wel hele leuke genmomen, maar daar loopt nu een of andere eikel mee rond. Veel plezier met al die mannen in wetsuits, lullo!

Geen opmerkingen: