dinsdag 30 september 2008

Jarig!!!! (echt!)

Dinsdag werd ik eindelijk 39 jaar! wat heb ik daar naar uitgekeken zeg...

Art was al een hele tijd opgewonden,' je bent bijna jarig...' en als je man zenuwachtiger is dan jijzelf, dan betekent dat wat, dus zo langzamerhand ging ik me afvragen wat er dan zo bijzonder was, dit jaar. (vorig jaar was ik jarig in Alice springs, waar geen tijd en plek was voor kadootjes, dus riepen we het halve jaar daarna; weer een verjaardags kadootje!!(koelkast) Weeer een verjaardagskadootje (tuinset), Weeeeeer een verjaardagskadootje (bed, of keukenmachine, of...)

Dit jaar ECHT dus, en in de lente, voor het eerst.

30-09-08 081814 Hiep hiep hoera met australische spuitslingers....

 

30-09-08 082112 Er staan dan wel twee gigantische kadoos, eerst de kleintjes; een zeepje!!!!!

30-09-08 082510 En een heel erg leuk boek van mijn zusje! (Die voor een tafel vol zorgde)

Van Tjitske en Diuwke kreeg ik twee heel aandoenlijke briefjes, met een stukje inhoud van hun spaarpot. Om iets te kopen voor in het lege hok dat ik kreeg van Art (met lampjes- dat wel). Krijg ik toch eindelijk mijn eigen huisdier!!! Een bearded dragon!

En dan Art's eigenlijke kado;30-09-08 083506 Een drietal messen uit Canada, handgemaakt uit een oude cirkelzaag waarmee eerst bomen omgezaagd zijn. Hergebruik dus, goed he!!  Het blok waar ze in zitten is ook handgemaakt, en tijdig geimporteerd, want dat moest 'gefumigate' geworden , omdat er bast aanzat. Het is prachtig!!

30-09-08 084054 En je kunt er ontzettend goed taart mee snijden... 30-09-08 085326

En dan is het tijd voor de kinderen. Diana en Nienke hebben allebei een gigantische doos opgestuurd met oranje en delftsblauwe artikelen,  boekjes, dvd's en een heel stiekem pak stroopwafels!  We zijn allemaal heel erg blij!!! Dank jullie wel lieverds!

en dank jullie wel voor alle briefjes, emails, hyves felicitaties en facebook congratulations! Volgens mij is het mijn meest gefeliciteerde verjaardag ooit.

 

07-10-08 130115 En hier mijn andere grote kado; het hok, 07-10-08 130147  En LEMON, mijn bearded dragon. (sinds vandaag)

Geen opmerkingen: