vrijdag 24 oktober 2008

Op jacht!

Sinds ik in Australie woon, ben ik op jacht. En, omdat onze oven heel andere temperaturen gewoon vindt dan ik (al weet ik nu dat 150 graden de 230 benadert), ben ik nu op jacht naar een oven.

Ik ga dus naar de oven winkel. 'What are you after?' vraagt de vriendelijke helpmevrouw.

'Hallo, vandaag zit ik achter een oven aan. Daar; zo'n grote; RENNEN!!!!'

Ze zien er de humor niet van in, maar ze helpt wel, dit is een grote oven, dit is een nog grotere... En om een echte mooie oven te bekijken, geeft ze me een adres waar net een aantal nieuwe ovens zijn uitgezet, en waar ik er dus zeker een zal kunnen vangen.

15-10-08 134421 zo een???

15-10-08 134818 en dan met fishburner? teppanyaki?? frituur of au bain marie??

21-10-08 113626 Of deze ?? (net als Heath ledger- die dood is, maar nier door deze oven) en andere sterren. Geen features, maar wel mooi!

21-10-08 113839 Of deze?? maar die verkoper is zo'n arrogante kwal...

Jagen is een intellectuele bezigheid hier, en vergt vooral veel geld. We gaan dus nog even nadenken...

Geen opmerkingen: