donderdag 7 mei 2009

En hoe zit het nou eigenlijk met…

Dat paard?

Nou, dat kwam niet. En daar kan ik wel drie pagina’s blog aan wijden, maar na 3 weken in de rouw te zijn geweest, ben ik weer op zoek.

Deze week naar Wonthaggi geweest- hartstikke mooi paard, lief, slim, perfect, maar geen klik. Je moet natuurlijk wel een beetje verliefd raken natuurlijk.

Dus verder zoeken. En omdat ik het ook wel een beetje zat raak, deze week drie kijken!

 

Deze hebben we nu gehad;

Choice image (waar ik van af viel)

Cj- na 5 minuten had ik het gezien- western trained is niks voor mij.

15-03-09 090924 Mardi

auk op cracker Cracker (die dus misliep)

Penny;

06-05-09 101511

Deze week volgen Pepiimage 09-05-09 120124 ,

Lady image 10-05-09 145245 en Sam. image Sam wordt bij nader inzien toch niet verkocht.

 

Eerste vereiste in het kopen van een paard; dat de mensen je bellen of terug mailen. En dat is heeeeeel eng/moeilijk/niet australisch/niet paardemensen-achtig… en erg frustrerend aan deze kant. Je koopt net zoveel de eigenaars als het paard eigenlijk.

Dus gaan we verder kijken;

 

image

1 opmerking:

Anoniem zei

Nou Aukje, als ik jou was zou ik gaan voor Sam....! Die straalt uit dat hij he-le-maal bij je past; wat een geweldig beest! Nu hopen dat hij lekker rijdt èn luistert natuurlijk. Succes met je speurtocht & nog van harte met de verjaardag van Tjitske!