vrijdag 25 mei 2007

deze week...

JA, die gieren, dat gaat er dus om dat ik morgen twee wasbeeldjes af moet hebben, want ik ga dit weekeinde twee heerlijk dagen helemaal zelf een cursus bronsgieten volgen!! Hopelijk kan ik dan ook mijn giraffen trio ophalen. Die giraffen kosten 1800 euro om te laten gieten, dus de gedachte om zelf te leren mal-maken en afwerken (samen zo'n 2/3 van de totaal prijs) was snel gemaakt,en er moet straks wel verdiend worden! Bovendien is het gewoon ontzettend leuk!!
Die gieren dus; beeldje is bijna af, maar ik heb geen idee hoe hun rug eruit ziet, en ik heb dus snel meer foto's nodig maar dan.. nou ja.

Mijn assessment is bijna af!!! Vandaag schreef een collega op de character-reference dat ik; a person who knows her profession, ben, en; she is enthusiastic and inspires the children. En ze vond het leuk om met me te werken. Fijn he?!! Dat ben ik!!!

En ook nog; Vanochtend bij de mail een berichtje van een heel groot para-medisch fysio bedrijf; als Art nog geinteresseerd was, ze hadden een baan, en of hij al in Australie was. (nee, maar dat duurt niet lang meer....

Tjits heeft vandaag uitgedeeld op school en iedereen was enthousiast. Gelukkig. De juf heeft foto's gemaakt, het is tenslotte de laatste keer.

Geen opmerkingen: