dinsdag 24 maart 2009

vers van de pers!!!

Jaaaa!!! (en nog meer) Blij!!! Vandaag gingen Art en ik een paard kijken bij Port Franklin, en ik bleef er op zitten!! En hij was grijs! (dat vind ik mooi) En hij luisterde!! Kortom; Cracker, zoals hij nu nog heet, komt gauw voor een trial period naar Yvonne’s Riding school, we zorgen dat de vet komt kijken, en als alles goed is, en iedereen net zo hard jaaaaaa roept als ik, heb ik een paard. Jippie!!!!!Cracker 1  De foto’s van de advertentie….crackersam4

En dan heet hij niet meer Cracker, maar Willow….

Hadden we vandaag voor het eerst mijn eigen camera niet bij ons, en de video ook niet… Mobiel dus;

En met mij;  cracker achter een boom ( Achter een boom)auk op cracker (deed ik net mijn armen omhoog)

anna op cracker  Anna,  de bijna vorige eigenaar, erop…

En zijn hoofd van dichtbijcrackers hoofd

 

Ik denk dat ik erg veel geluk heb dat ik hem gevonden heb… Maar ja- dat moet de tijd nog leren natuurlijk…

Geen opmerkingen: