donderdag 5 juni 2008

deurhendels...

Vandaag mocht ik uit op... deurhendels. Jawel! Eerst naar Hallam, waar Lisa de buurvrouw me mobiel heen loodste. In deze zaak zag ik leuke hendeltjes, lekker in de hand liggende, maar van de meneer de verkoper moest ik wel weten hoe groot het gaatje moest zijn dat bedekt moest worden. Dus moest ik terug naar het huis. (het nummer van Chris in mijn telefoon had wel makkelijker geweest, natuurlijk)05-06-08 110556 Chris zit op het dak, en plaatst een raam- en het is hoog daar hoor!!

05-06-08 110956

Chris keek mij meewarig aan toen ik vroeg hoeveel linker en rechter deuren we hadden. Ja, natuurlijk; een deur heeft twee kanten.... 

Hij stuurde me naar Moorabbin naar een grotere deuren zaak. Waarschijnlijk om me even kwijt te zijn. Na een uur rijden kwam ik aan bij de grootste deuren en deurknoppen zaak in Melbourne en omstreken, waar ik binnen vijf minuten dezelfde deurhendel uit zocht als in Hallam. 05-06-08 102918

 

Niet op voorraad, en jammer genoeg het nummer van Hallam niet op zak, dus heb ik ze maar besteld. Dat laatste, en het opschrijven van alles wat ik wilde hebben (wel 6 deurhendels, met schroefjes, en van die midden stokjes, en ook nog een sleutelgaatjes ding...) kostte ruim 45 minuten. En toen ik uit legde aan die meneer dat ik naar huis moest rijden om wat spullen te halen, de kinderen op moest halen, en nog geen tijd hed gehad om te lunchen, en dat de rit die ik moest maken zo'n 1 uur en 15 minuten zou kosten, en ik nog maar een uur had, zei hij; ' Dan moet je  je wel haasten...' Maar sneller schrijven ging hij er niet van.

Anyway; morgen ga ik Chris weer lastig vallen, samen met Mariette, en woensdag mag ik weer naar Moorabbin, om de deurhendels op te halen!

Geen opmerkingen: