zaterdag 7 juni 2008

reddingsactie

Paul kwam, met James en Stephan en de Hilux met winch! Wat stenen voor de wielen van de Hilux, het snoertje uittrekken en vastmaken aan de bumper van mijn ongeval, en dan gaat het van HUP, vingers op de knoppen van het doosje! 07-06-08 164809 James aan de knoppen

Paul was wel erg stoer, want hij ging in mijn autootje zitten, startte  het geheel en reed omhoog (met behulp van de winch dus). 07-06-08 164729 Als de banden niet zo glad waren geweest, had hij het ook zonder gekund, vond hij. 07-06-08 164805 Daarna klonk mijn autootje nog even heel erg eng, maar dat kwam omdat hij niet goed in de versnelling stond. We liepen er samen een rondje omheen, maar; geen schade! alleen een scheur in de hoes van het reserve wiel.  Ik kon hem wel zoenen! Maar dat kon niet, want dat wilde hij niet. 07-06-08 081659 De towbar heeft de klap opgevangen!

07-06-08 164923

Wel komt hij morgen nog even de boom die ik omgereden heb in stukjes hakken, en eventueel het hek repareren. eh? Community denken, heet dat geloof ik! En dat allemaal nadat ik pizza bij  hun at, inplaats van andersom...

Geen opmerkingen: