vrijdag 20 juni 2008

painting

Deze week was er een van verven, verven, verven.. Zaterdag komt de vloermeneer, en dan kunnen we een week het huis niet in omdat de lak moet drogen. Voor die tijd moest er dus zo veel mogelijk gebeuren!!

Maandag kwam Lisa -die gezworen had dat ze het NIET zou doen- helpen. En ze nam een lekkere lunch mee! 16-06-08 144251  Dinsdag was er gelukkig cursus...

Woensdag aten de meiden bij vriendjes, en hielp Bregje mij, samen met de twee konijnen;  (Een vierjarig meisje dat zichzelf de hele dag moet vermaken, mag zelf kiezen wat ze mee mag nemen natuurlijk)

18-06-08 150045  We moesten zelf onze lunch maken, dus die aten we voor het vuurtje, op een kleedje. 18-06-08 113116 Bregje heeft het volgehouden van negen uur s ochtends tot zes uur 's avonds, en toen was ze het zat; nu moesten we maar eens stoppen. Al die tijd heeft ze gespeeld, in haar eentje, met Ghengis, met de konijnen, met het fietsje dat Jamie had achtergelaten... fantastisch. Een dikke kus voor mijn meisje en twee dim sums bij het afhaal restaurantje in Cockatoo.

Donderdag was het zo ver. Omdat mijn vriendinnen op zijn (nee, zoals Mariette zei; mijn vriendinnen die willen verven zijn op) moest ik er wel eentje huren.

Ze heet Dirk, kan heel goed verven en heeft een baard.  (en ja- Dirk zijn ouders komen uit Nederland, dus stiekem kletsen was er niet bij)

20-06-08 170758 Leuk; een schilder die van Folkmuziek houdt, en waarmee je lekker kan filosoferen. Het voelde gewoon echt als vriend! En als bonus staat het hele huis in de grondverf, de plafonds zijn af, Tjits' kamer is af (als je een laag accepteert) (wat we doen) en omdat ik ook niet helemaal stil zat, is Diuwkes kamer nu helemaal af, en Bregjes kamer een heel eind op weg. Zucht, wat een week, al mijn botjes en spieren doen pijn. 20-06-08 165829 20-06-08 165847 Het voelde trouwens wel heel raar; mijn weekeind relatie kwam niet deze week. Gelukkig belde ze; en ook een twee uur durend telefoontje helpt, hoor Jet!

1 opmerking:

Anoniem zei

Heel mooi lekker fris en vrolijk, de hollandsche meesters zouden inspiratie hebben opgedaan.En na de spierpijn tevens een beetje karatakid.

Gerbrand