dinsdag 26 augustus 2008

Ponies weg!!!

NA een harde dag permaculture, kwamen we thuis, voerde ik de dieren en kwamen de ponies voor het eerst NIET aanrennen voor hun portie hooi. Dat is raar!!  Na de directe omgeving van het huis afgekeken te hebben heb ik de politie gebeld, en die raadde me aan 'alle' paddocks af te lopen, en anders de boundary van het land. (grapjas- door de bush in het donker) Ik heb een heel stuk gedaan, inclusief de firebreaks naar de andere properties, en daarna ben ik met de auto wat buren afgereden. Het was inmiddels al aardedonker. Na anderhalf uur zoeken in de nacht, heb ik het maar opgegeven.

De volgende dag een mooi sign gemaakt, en aan de weg gezet. Tot een bomendokter langskwam, die en passant opmerkte dat toen hij te ver reed, en een u-bocht moest maken, (wat iedereen bijna doet voor ons huis) hij 2 ponies zag staan langs de weg... Hop Tjits en ik in de auto, leadropes mee, en ponies ophalen... De kinderen waren zelfs nog op tijd op school.

Toch weten we nu wat echt priorities zijn; fencing!!

(oh, en Manon- dit iss waarom we je verjaardag vergeten zijn)

Geen opmerkingen: