zaterdag 16 augustus 2008

Wat een week!

Deze week; regen. Maar het begon nog beter; sneeuw!!

10-08-08 112435

Maandag wilden we ons mooie plekje aan Chantal laten zien, die donderdag de 7e aan gekomen is uit Nederland. We hebben vooral binnengezeten, kijkend terwijl de afwasmachine mannen moeilijk deden met onze keuken, en Chris de builder de helpende hand boodt door de keuken gewoon een stukje af te zagen.  Ugly, volgens hem, maar altijd nog beter dan een andere afwasmachine bestellen omdat die 2 cm lager is...

  12-08-08 070527

Chantal bleef slapen, in de regen in de trein is ook niks, en kreeg de volgende ochtend ontbijt, voordat wij allemaal richting school en werk gingen.  Daar kreeg ik een telefoontje dat Harko en Diana geen geld meer kunnen ophalen, en dus misschien eerder terugkomen... Ze zijn er overigens nog niet, dus of hun telefooncrediet is op en ze zittenvast, of de pin automaat doet het weer.

De rest van de week; regen!! aaaaaaargh!! Wat haat ik regen!!!  Maar goed; wel genoeg tijd om eindelijk een achterstallige post, belastingen etc etc te doen. En de was te vouwen. en mijn eindopdracht voor mijn permaculture course te doen. En... bah.

Vrijdag had Art wel vrij, maar ook weer niet, want er stond een vergadering gepland, terwijl ik gezellig aan de praat was met iemand die permaculture designer is, horticulturist en hopelijk weet hoe wij er voor kunnen zorgen dat er weer gras gaat groeien in onze paddocks, want de ponies hebben honger. Mijn eigen design is nog niet af, en ik word een beetje zenuwachtig. Het ouderwetse; 'ik wil wel een acht halen' slaat weer toe...

Zaterdag regent het gewoon NOG!!! dus spelen de meiden binnen. en wat doe je dan?? schilderen. 16-08-08 133939

Geen opmerkingen: