maandag 25 augustus 2008

stuff on our driveway

soms wordt je wakker, breng je de kinderen naar school, en dan vind je dit op je drive way;

20-08-08 080621

7 bulls!! en dan weet je; weg plannen voor vandaag!! kinderen te laat, ik zoeken naar de eigenaar... maar ook; never a dull moment!

 

Vandaag op onze driveway;

 27-08-08 125622 de mannen van de electricteitscompany van Australie (austranet gezeteld in Singapore- waarom weet ik ook niet) moesten even wat bomen omzagen, die te dicht bij onze electriciteits lijn staan. En ze hadden gelijk de vraag of ik wat mulch wil.  Natuurlijk wil ik mulch!! We zitten met meters paddock waar organisch materiaal toegevoegd moeten worden en dat is normaal heel erg duur. (als je niet aan de humanure wilt...)

En passant wezen ze ook nog twee bomen aan die zeer binnenkort op onze kinderen gaan vallen, en die we dus moeten laten weg halen.  Oe!

ik dacht wel eens; wat zal het even saai worden als we eenmaal een huis hebben, en weer helemaal gesettled zijn...

Geen opmerkingen: