dinsdag 17 juli 2007

brons.......

Mijn giraffen zouden eindelijk klaar zijn (in feb. gebracht). Vorige week woensdag waren ze dat ook al, maar toen ben ik onverrichter zake weer naar huis gegaan. Moe wordt je er wel een beetje van, want alle (veel van de) besproken dingen waren toen gewoon niet gebeurd. Nu wel, hoopte ik, en als Bonus zouden de giraffen nu op hun steen staan. (Daar had hij vorige week geen tijd voor, want hij moest even kletsen- ik wordt er wel een beetje cynisch van hoor)
Dus, weer in alle vroegte naar de bronsgieterij. Het zag er allemaal prachtig uit; giraffen goed gepositioneerd, leuk stel... maar een scherf van de steen, precies onder een voet; erg zichtbaar dus.
Shit.
Ik ben maar weer weggegaan, en ik heb echt geen tijd om weer een ochtend naar Ridderkerk te gaan, dus helaas... Zouden ze nog afkomen, en bij mij, voor 1 augustus?? Verkopen zit er natuurlijk helemaal niet meer in. Het lichtpuntje; Ik heb hier heel erg veel van geleerd!

Geen opmerkingen: