woensdag 18 juli 2007

lummeldag??

Om even pas op de plaats te maken (leek me wel slim..) dacht ik; vandaag niks.
Behalve dan dat er eindelijk iemand op mijn auto gebeld heeft.
Dus; Auto wassen, stofzuigen, papieren pakken..papieren?? Wat een toestand! Papieren kwijt!! In plaats van lekker rustig met Bregje klooien heb ik vandaag twee uur lang autopapieren gezocht, en daar wordt ik zoooo ontspannen van (not.) Dus ook ineens weer haast met de kinderen halen, die natuurlijk niet te vinden waren, en Bregje zoeken op school; die is zo gewend die trekt haar eigen plan wel, na 20 minuten vond ik haar in mijn oude lokaal (natuurlijk) en na nog vijf minuten op Ad en Tjits wachten als een gek naar huis, verder zoeken. Ik was nog aan het zoeken toen de meneer voor de deur stond. Hij wilde even een ritje maken, dus heb ik zijn moeder maar uitgenodigd voor een kopje koffie, en zeer beheerst verder gezocht... Uit eindelijk heb ik ze net voor hij terug was van het proefritje gevonden. Pfeew!

Dus; auto verkocht, kreeg ik ineens een telefoontje van de HRO dat mijn vakkenlijst geprint werd en ondertekend, waarna de bronsgieter belde dat hij gaat proberen de giraffen op de onderkant van de steen te zetten; hij rijdt naar Goes om die te laten polijsten, en dan komt hij ze brengen.. En mocht het niet lukken met de steen die ik gekocht heb, zet hij ze op arduin, wat ik ook prima vind.

Heee, hoe kan het ineens zo andersom zijn? Het lijkt wel of mijn problemen zijn opgelost!!

Geen opmerkingen: