zaterdag 3 mei 2008

Cockatoo Fair

Hier hebben ze altijd feestjes, lijkt het wel, naar het gitaar en music feestje konden we niet, maar wel naar de Fair!

Op school gaan we ook een fair organiseren, en ik kwam er op de eerste meeting al achter dat ik geen idee heb van wat een fair nu eigenlijk is.   In Nederland was de bedoeling; geld ophalen, zonder dat het iets kost. Hier is de bedoeling; VEEL geld ophalen, en dat mag ook wat kosten! Dus kijken de committee leden naar rides, eettentjes, en activiteiten, die je in kunt huren, of die je standjes kunt verhuren. Ik met mijn low-budget ideeen, heb dus nog veel te leren. Dus dit is eigenlijk een werkbezoek.  03-05-08 124236 Art heeft het leuk.

03-05-08 133030 'Stax' kaapt Tjits voor een didgeridoo les.03-05-08 133800 En wie komen we tegen??? Jamie; de eigenaar van 'ons' huis. Niet zo vreemd, want we komen hem overal tegen. (Jamie heeft de donkere Didge) Jamie is natuurlijk ook een hele goede vriend van Stax. (want iedereen die we tegen komen is een goede vriend van Jamie)

We komen erachter dat Bregje ook de dochters van Jamie onder de duim heeft; 'Zijn dat die meisjes die papier eten?' vroeg ze. Ja, bij navraag zijn dat die meisjes die op een bank gaan zitten en de krant opeten, als Bregje dat beveelt.  Bregje, Ruler of Ozzies!

03-05-08 133830 Mamma mag het ook even proberen. Eigenlijk had ik het in Black Down Table lands opgegeven, maar dat ademen MOET toch lukken!! Stax had nieuwe tips, en een CD.

Geen opmerkingen: