dinsdag 13 mei 2008

purrr ma culture..

En weer een dag vol chemische verbindingen, rotsformaties en samenstellingen etc etc.

Heel eerlijk gezegd switchte ik halverwege af. Te moe. Te veel engels, teveel woorden die ik in de middelbare school ook al niet wilde horen. Gelukkig weet ik; dit is de basis, en hierna wordt het praktischer.

Nee, het wordt nu al een beetje practisch;13-05-08 131444 Dit is aarde.

(het is natuurlijk een bepaalde soort aarde, die wel of niet gebrek heeft aan een bepaalde C of O combinatie, maar dat ontdek ik nog wel een keer..)

13-05-08 132716 Pete the permie laat een struik zien, die nitrogen uit de grond haalt en goed tussen fruitbomen gezet kan worden, en het begint met een M.13-05-08 134212 En dit is een native... plant.

Was het leuk? ja, het was toch leuk! Ik kan mijn eigen tuin al zien groeien met al die C's en O's, en plantjes erin!

Geen opmerkingen: