vrijdag 7 maart 2008

'Kinder'

is de naam van het programma waar Bregje aan mee doet; een soort voorbereiding op school. De afgelopen weken waren moeilijk voor haar, maar deze week ging het eigenlijk weer heel goed; Ze kan wat meer Engels, redt zich beter. Ik heb er voor gekozen om echt tijd voor haar te nemen; brengen en een half uur blijven, tot ik het gevoel had dat ik weg kon. Meestal gaf ze van te voren aan; ' ik ga een spelletje doen, dan ga ik buiten spelen, en als ik in de zandbak ga spelen, dan mag jij weg. Is dat afgesproken?' Heel goed, en zo ging het dan ook.  Ook bij het ophalen ging ik een uur eerder; iets samen doen en dan pas weg als ik het gevoel had dat het goed ging.

Het heeft gewerkt; deze week was het goed als ik sneller ging, en ook het ophalen ging een stuk sneller. Vrijdag heb ik haar zelfs in het daycare lokaal achter kunnen laten (kinder begint pas om 9 uur, daarvoor verzamelen ze bij de daycare). Helemaal goed dus! Zelfs met mijn kleine meisje gaat het helemaal goed komen hier.

Even wat foto's om een indruk te geven hoe het er hier uitziet;

04-03-08 082328 04-03-08 082032

en binnen;

04-03-08 084728

04-03-08 084736

Geen opmerkingen: