vrijdag 28 maart 2008

summertime, summertime...

Real Australian; Wintertime has been postponed for one week, and nobody (read; we) knows why. It just takes a little bit longer I guess... So, in Europe it is 'summertime', and here as well, the only week that we're on a 9 hours difference. (and yes, this is in English, as my English readers felt left out. Although; actually, I'd like to know who I'm doing it for, cause sometimes I'm just too tired... Leave me a message, and I'll continue to write in POM language.)

Tjits is calling LOLA!!!!

Een drukke, spannende week, deze week, paasvakantie, dus veel tijd, maar nog meer activiteiten. Paaszondag zouen we bij Jacinta en Cameron zijn, om alle spullen die daar nog staan op te halen, en natuurlijk voor de gezelligheid. Maar Bregje was zo verschrikkelijk ziek (spugen enzo) dat we dat maar lieten...) Maandag beet Tjits de spits af met een dag paardrijden bij Yvonne, en dinsdag gingen we spullen kopen voor de nieuwe ponies, en naar Melbourne voor het Immigratiemuseum. Natuurlijk aansluitend uit eten in ons favoriete Chinatown restaurantje! Ik schrok wel een beetje van de parkeerprijzen , 34 dollar voor 5 uur, dus daar moeten we iets op vinden.  Woensdag was het Diuwkes beurt voor een dagje paardrijden, en dat was maar goed ook, want ze kon er al drie nachten niet van slapen.


(diuwke zit op de gevlekte pony)

En al die tijd maar wachten he, tot het moment dat dan eindelijk... Het was inmiddels al drie keer uitgesteld, en begrip gaat maar zo ver, dus toen Donderdag het telefoontje kwam dat de ponies om de een of andere reden (een Australier die niet terug belt- my nemesis) niet vrijdag maar zaterdag kwamen, plofte ik. I'm very annoyed! zei ik, maar eigenlijk was ik gewoon pissed off! Dus toen ik de hoorn erop gegooid had, kon het ineens allemaal wel, en kwamen de paardjes, en zelfs het zadel (da's een verhaal apart)  allebei op Vrijdag. Natuurlijk nadat ik een nacht had liggen kotsen van de heersende buikgriep, maar na daar liet ik me niet door weerhouden. Die ponies moesten er komen, en ik wilde erbij zijn!

1 opmerking:

Chantal zei

Dus ze zijn er eindelijk? Zorg je wel dat je het hek goed dicht zit anders kan je 's nachts weer op paardenjacht ;)

Groetjes Chantal