donderdag 5 april 2007

Een heuse professor!

Weer poetsen (wat ben ik blij met Art, die even bleef om te helpen) was het huis weer 'kijker-toonbaar', dus moest ik me 2 uur heel erg netjes gedragen voor ik vertrok, richting sluis.

Ik heb gelijk een heel nieuwe manier van schrijven "uitgevonden", met een boek op schoot, zonnebril, kopje thee op een terrasje in de zon. MMM, wat kan werken soms heerlijk zijn! NO way dat ik Oz betaald werk ga doen: ik ga alleen nog maar schrijven! (wel dicht bij terrasjes gaan wonen natuurlijk)

Na anderhalf uur bedacht dat ik in de tuin ook in de zon kan zitten, dus hop, terug. Huis weer leeg, rondje lampen uitdoen en afwachten. Om drie uur hield ik het niet meer, en heb ik Art gebeld 'Weet jij al wat?'

Dit keer was het een heuse professor architectuur uit Delft! Leuk huis, moet een nieuwe badkamer en keuken in (snob) en de locatie...

We hebben besloten dat als nog iemand iets over de locatie zegt, we volgend weekeinde persoonlijk de flat tegenover gaan slopen. Dan gooien we overigens wel gelijk een ton bovenop de vraagprijs, maar daar vragen ze toch om! Raar volkje die kijkers!


Geen opmerkingen: