donderdag 19 april 2007

twee????

Twee kopers??? De architekten (zoals we ze maar noemen) hebben een reeks vragen naar de makelaar gestuurd, die zo ingewikkeld zijn, dat we ze maar moeten doorspelen naar echte deskundigen (en ehhh, dat zijn zij!!!- dus een beetje zelfwerkzaamheid dame en heer!) en het 'weg'stel heeft vanavond een gesprek met financieel adviseur, en wil dan zsm met eigen makelaar langskomen!. Joepie!!! (ik heb zo mijn voorkeur...)
nieuwsflash 2; gesprek met mijn directeur- na vier weken wachten- leverde het volgende op; Ik mag niet mee op kamp, want ze hebben liever les in juli, dan mij op kamp. Ik ga zo dus even informeren of wel goed uitgelegd is dat het geen of-of keuze was, maar een -dit of niet- keuze. Ik had toch al zo mijn voorkeur, maar nobody in his right mind denkt toch dat ik door ga werken tot de dag van verhuizing?? Nee, daar zit vast een info-kinkje in de kabel. Maar goed, het helpt wel om de keuze meer richting mezelf uit te laten vallen, en minder richting werk (wat ik, als rechtgeaard vrouw natuurlijk geneigd ben te doen.)
Maar wat voelt dat goed!!!!

Geen opmerkingen: