vrijdag 18 april 2008

meiden-dag

Omdat ik niks te doen heb, en daar wordt je brain mushy van, wordt ik gevraagd als make up model!
Vrijdag ochtend, als de meiden naar respectievelijk kinder en school zijn, rijd ik met Jo en Tracy naar een huis ergens in Melbourne, bij een dame (een Dame) in huis, die grossiert in crempjes en kleurtjes. We hoorden alles over haar reis naar Las Vegas, en daarna over haar crempjes, en daarna kreeg ik een cape om, en deed mijn ogen dicht.



Met cape en haarband om lijk ik net zwarte piet, en na afloop voelde ik me net zo geschminkt. Ik ben niet echt iemand van de foundation, zeg maar. Crempjes; heerlijk, kleurtjes; prima, maar geen laagjes.

Het resultaat was best mooi, al vond Tjits dat ik er een stuk ouder uitzag omdat je mijn rimpels veel meer zag (bedankt!) en traanden mijn ogen zo, dat ik korsten kreeg. (lekker!) Gelukkig was dat echt make up.



's avonds hadden we een eten bij vrienden; Chris en Karina, die we ontmoetten bij Shane en Lisa (15 maart) en hoewel Karina een beetje afstandelijk leek, was ze dat helemaal niet in haar eigen huis- we hebben echt een waanzinnig gezellige avond gehad, en ik vind het echt onvoorstelbaar hoe snel we hier opgenomen worden door de Ozzies. Karina is ook de eerste die me uitlacht en in mijn gezicht; 'speak English Aukje!' roept, als ik iets verkeerd uitspreek. Heerlijk!

Geen opmerkingen: