zondag 13 april 2008

ook jammer zeg...

Het huis hebben we weer moeten verkopen, de motor is terug naar de winkel.
Ik heb mijn kookboeken verbrand, en de pannen aan de buren gegeven.
En dat allemaal; omdat er iemand is die die het niet leuk vind wat ik schrijf. En ja, als iemand zich ergert aan JOU, dan moet JIJ veranderen. Dat weet iedereen. Dus; Dag lifestyle! (not)

Een andere optie was natuurlijk om mijn blog te stoppen, maar dat zou jammer zijn, want ik schrijf het voor familie, vrienden en kennissen, en andere mensen die het leuk vinden om te lezen. Overigens niet voor mensen die het vreselijk vinden om te lezen, die kunnen volgens mij beter weg blijven. Maar dat is mijn persoonlijke (blijkbaar irritante) mening...

Want echt; na ons leven om gegegooid te hebben, baan opgezegd, huis verkocht, vrienden achterlaten, en 5 maanden reizen, kopen we misschien een motor, maar trekken we ons niet zo heel veel meer aan van wat mensen van ons vinden. Sterker nog; het interesseert me niet eens. (tenzij het gezellig is, dus)

Art's commentaar was overigens aanzienlijk korter!

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste familie Vark,

Blijkbaar heeft iemand een oordeel gegeven. Mag ik daar tegenoverstellen dat ik vanuit mijn veilige doorzon rijtjeshuis. Iedere dag even kijk en meegeniet met jullie belevenissen. Daarvoor mijn hartelijke dank. Met vriendelijke groet, Mariska.
(Vooral over de benadering van de kwaliteiten van kinderen op school vond ik heel inspirerend. Zou het leuk vinden eens te lezen of er verschillen zijn op het werk tussen nederland en australie.)