zondag 13 april 2008

midlife crisis?

Ik dacht dat met; baan opzeggen, huis verkopen, en het hele gezin naar Australie meenemen. om daar eerst 5 maanden te reizen, Arthurs midlife crisis wel bezworen was, maar nee...
Dus bedacht hij het volgende;
De Harley Nightster. Zwart en hard.

Het officiele verhaal is natuurlijk dat het heel veel tijd scheelt als hij in peak hours naar werk rijdt, maar ja...

Er moest zaterdag, toen we hem ophaalden eerst nog het een en ander gemonteerd worden;

Maar toen dat eenmaal klaar was, mocht Arthur weg. Naar huis, want er moet gekookt en opgeruimd worden (ha ha)
Art verdwaalde op weg naar huis.

In de montage tijd hadden Bregje en ik genoeg tijd om iets leuks uit te zoeken. Bregje koos een kinderquad, max snelheid 35 km/uur, met een rem touwtje aan de achterkant voor bezorgde moeders. Leuk!



Vooral in ons grote tuintje straks... Helaas paste hij niet in de achterbak, dus hebben we hem maar niet meegenomen. B moet nog even wachten (een jaar of 10)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hartelijk gefeliciteerd met je prachtige aanschaf. Stilistisch wel
heel oké. En ook gewoon heel stoer. Geen oude-mannen Harley dus. Zie
ik het goed en is-t-ie helemaal nieuw ?

Groet, O.

Anoniem zei

Hai, Arthur

Tot mijn grote verrassing zag ik een hele breed grijnzende Arthur met
een heel mooi nieuw motermachien !!!!!
Cole aankoop, kan je een hoop lol mee hebben. En voor ons nog een
reden om snel langs te komen want je snapt natuurlijk wel, die wil ik
in het echt zien. (net als jullie nieuwe huis) Gefeliciteerd!

Kus voor de moterduivel Arthur
Nienke

Unknown zei

Jaaa! moet zeggen dat ik Harleys meestal ook niet echt wat vond todat ik deze zag. Inderdaad niet zo'n ouwe lullen ding. Ach, zo begint en eindigt de werkdag met een leuke rit.