donderdag 10 april 2008

Mission

Ik ben naar Australie verhuisd, en ik heb een missie; Boetseerwas vinden. Maar, hoe ik ook zoek naar artist supply zaken; ze hebben het niet. Sterker; ze weten niet wat het is! 'Normal modelling clay?' probeer ik voorzichtig. 'Nee', schudden de Australiers hun hoofd.

Ik kan het niet accepteren, maar na 24 sites van art suppliers bekeken te hebben (en natuurlijk de nodige winkels) kan ik het toch niet laten om naar een van de sites te mailen; 'is sculpting not an art form in Australia?' Het antwoord moet ik nog afwachten.

Iets anders is wel gelukt; we hadden nog al wat bankproblemen bij onze aankomst in OZ, mede door fouten van de Rabo bank, waarna we boos werden, en zij van de zenuwen nog meer fouten maakten. Wij boos, zij stil... wij nog bozer- zij nog stiller. Nog bozer- nog stiller, stiller kan bijna niet. Maar uiteindelijk, blijkt er na 7 maanden iemand te zijn die het ook genant begon te vinden, en eindelijk; is het gelukt! Waar wij niet meer op rekenden gebeurde toch, we krijgen het geld dat de rabobank ons gekost heeft, terug. En dat vinden we weer best wel fijn.

1 opmerking:

Anoniem zei

Auk, heb je al eens geprobeerd bij Spotlight? Daar hebben ze heel veel hobby dingen dus wie weet hebben ze daar wat je zoekt.

Wij kregen vandaag nog leuke post van de zorgverzekeraar, we krijgen beiden over 2007 nog 23 euro terug haahah voor 1 maand..altijd handig.

Groetjes Inge